Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 3 maja 2014

Kwietniowy Post Tusalowy (5)


Witajcie !

Z kilkudniowym opóźnieniem prezentuje mój Tusalowy słoiczek. No cóż mamy już maj, dlatego niech Was nie zmyli kwiecień w tytule posta. W tym miejscu chciałam Wszystkim podziękować za życzenia wielkanocne, nie do Wszystkich z Was udało mi się dotrzeć za co serdecznie przepraszam, ale zapewniam Was,że jesteście w moim sercu..Od jakiegoś już czasu mniej mnie w blogowym świecie, zastanawiałam się nawet czy nie zawiesić na jakiś czas jego prowadzenie... ale ostatecznie doszłam do wniosku, że to nie ma  sensu... dlatego wybaczcie mi moją częstą nieobecność na Waszych stronach. Od jakiegoś czasu moja mama częściej choruje i to jeden z powodów dla którego nie mogę skupić myśli na czymś innym... przez kilka dni była w szpitalu, bardzo się martwiłam, dowiedziałam się też, że Jej serce nie jest jest zbyt silne... ciągłe niedotlenienia min z powodu astmy robią swoje. Dlatego też postanowiłam więcej czasu poświęcić swoim rodzicom, którzy są już w wieku gdzie wszystko może się zdarzyć...Rodzice są nam dani tylko na chwilę, kto ich już nie ma ten dokładnie mnie zrozumie... każda chwila jest cenna..Jest mi smutno bo nic nie możemy na to poradzić, mogę tylko wykorzystać ten czas jak najlepiej jak tylko potrafię nie zaniedbując swojej rodziny. Chciałam się nie tylko wytłumaczyć, ale też uwrażliwić Was wszystkich, których Rodzice jeszcze żyją ale ich relacje nie są takie jak powinny być. Niestety zdarza się to dosyć często... może warto o tym pomyśleć nim będzie zbyt późno..

A teraz wracam do tusalowego słoiczka . Prezentuje go na tle cudownych bzów, które swoim zapachem otumaniają moje zmysły. Cudowny jest ich zapach, który unosi się w całym domu.
Tak się składa, że kolory haftu na słoiczku pasują do całości. Chciałam się też pochwalić nowym magnesem na igły, który towarzyszy mi w czasie niewielu ostatnio chwil spędzonych nad robótka. Tak się składa, że ostatnio głównie wykonuje prace na siłownię twórczą...i już niedługo pokażę moją nową pracę.













Jakiś czas temu trafiłam na cudowną grafikę ptaszków na gałązkach bzu , na podstawie tej grafiki został opracowany wzór krzyżykowy. Jeśli któraś z Was miałaby na niego ochotę to podaję link do wzoru 
Tutaj A tak wygląda obrazek 


Może ktoś będzie miał ochotę zmierzyć się z tym przepięknym wzorem :)

Ściskam Was mocno i życzę spokojnej niedzieli .
Luna.

24 komentarze:

  1. Hmm, ja tez zestaw dimensions dostalam w nagrode za publikacje w Cross Stitch Gold. Piekny jest, te bzy przypominaja mi dzialke i chwile spedzone na niej z babcia, ktorej juz od dawna nie ma z nami. Pieknie pachnialy obok hustawki:) Szkoda tylko, ze taka kobyla z tego wzoru, bo zupelnie na mnie za duzy, przynajmniej na chwile obecna:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie piszesz i wspaniale, że tak czujesz kiedy rodziców jeszcze masz przy sobie. Życzę Wam wszystkim zdrowia i radości z bycia razem. Przepiękny słoiczek stworzyłaś :) Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne pudełeczko wymodziłaś... i ten bez... aż u mnie pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w jadalni też króluje bez, tyle że biały :) Pachnie pięknie w całym domu!
    Nie mam już Rodziców, jak wiesz, ale doświadczam niebywałej łaski obcowania z Nimi we śnie. Niemal każdej nocy! I nie potrafię tego wyjaśnić, dlaczego... Może dlatego, że myślę o Nich nieustannie każdego dnia? A najfajniejsze jest to, że te sny pamiętam po obudzeniu, więc niejako wciąż jesteśmy razem. Życzę Ci, byś jak najdłużej cieszyła się obecnością Rodziców tu, na Ziemi, wśród Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowka dla mamy..bez piekny a pachnie tak mocno ze az u mnie czuje te oszalamiajaca nute..Milej niedzieli Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Luno, masz rację, rodzice są najważniejsi i w pełni rozumiem Twoją decyzję. Mam nadzieję jednak, że bloga nie zawiesisz i byłoby szkoda, zaglądaj jak pozwolą Ci okoliczności ale nie opuszczaj nas. Mocno trzymam kciuki za mamę. Zaraz zadzwonię do swoich rodziców bo ostatnio nieco o nich zapomnialam. Wzór z sikorkami piekny - ale chyba trudny. Trzymaj się moja droga i sił życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie niedawno się zastanawałam, czy u Ciebie, Twojej mamy wszystko w porządku...
    Kochana oczywiście, że rodzice najważniejsi, blogowanie to oczywiści eprzyjemność, ale nie za wszelką cenę, a w tym momencie masz ważniejsze priorytety.
    Zdrówka dla mamusi i dla całej Waszej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Preciosas fotos y preciosos trabajos, besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie maj pachnie bzem. Życzę dużo zdrowia Twojej mamie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Rodzice są nam dani tylko na chwilę - pięknie to powiedziałaś.... chyba na prawdę za bardzo wydaje się nam wielu, że ta chwila ma trwać wiecznie...dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A bzy właśnie zakwitły. U mnie w ogrodzie pachną niesamowicie! Ślicznie haftujesz, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mnie maj tez kojarzy się również z bzem ale również z konwaliami, Dniem mamy i w tym roku szczególnie z maturami za sprawa mojej maturzystki :). A w tym roku zauroczyły mnie nadzwyczaj niezapominajki, które obok bratków królują na balkonie i ciszą moje oczy. A co do rodziców masz racje cieszmy się każdym dniem spędzonym z nimi:) A obrazek ptaszków z bzami przeuroczy wspaniały :) pozdrowionka miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń

  13. miał być inny komentarz bo najpierw obejrzałam jak zawsze zdjęcia i zachwyciłam się ale dobrze, że przeczytałam też treść posta. Gosiu dużo zdrowia dla twojej rodziny całusy Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo gustowne zgranie haftu z bzem :))))))Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez, haft, bez i ta lekkość w hafcie - cudne :)))
    Pozdrawiam i Ciebie i rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bzy :)moje ukochane:))słoiczek w bzach słodki:)))a wzór -mega:)ale nie na moje oczy:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka,fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Que hermosura Luna!!!!!!! Me encantan estos trabajos, son una delicadeza y belleza. Feliz domingo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam się do tych pięknych przemyśleń o Rodzicach...do dziś nie mogę sobie darować ilu rzeczy nie zdążyłam Tacie powiedzieć....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Spieszmy się kochać ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wspaniałych chwil z Rodzicami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful flowers and cross stitch photo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Luna - pozdrawiam Cię bardzo ciepło i mam nadzieję, że czas spędzony z Rodzicami będzie dla Ciebie najszczęśliwszym. Wszyscy Cię popieramy i uważamy, że jesteś niesamowicie wyjątkowa - nie tylko od strony hafciarsko-artystycznej!
    Słoiczek jak zawsze bardzo elegancki, a wzór ptaszków po prostu przecudny, zwiewny i delikatny. Ale ja jeszcze nie mam odwagi brać się za tak piękne rzeczy.
    Przesyłam moc serdeczności - Ada z ekipy

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy